
Klant: Ieder(in), Patiëntenfederatie Nederland en Mind Platform GGZ
Opdracht: op de kaart zetten Nationale Zorgnummer
Middelen: teksten en interviews voor verschillende on- en offline communicatiemiddelen
Hoe laat je mensen (met een beperking) weten dat ze met hun vragen op zorggebied terecht kunnen bij een onafhankelijke partij: Het Nationale Zorgnummer. Dit is een landelijke meld- en advieslijn van de koepels van alle Nederlandse cliënten en patiëntenorganisaties. We maakten een serie mini-documentaires met in de hoofdrol mensen die door het Nationale Zorgnummer waren geholpen. Zij vormden de backbone van de campagne. Ik verzorgde de teksten en maakte de campagne met Bemerkt Concept & Design. De documentaires werden gemaakt in samenwerking met filmmaker Joep de Boer, waarbij ik interviewde.
Klant: Ieder(in), Patiëntenfederatie Nederland en Mind Platform GGZ
Opdracht: op de kaart zetten Nationale Zorgnummer
Middelen: teksten en interviews voor verschillende on- en offline communicatiemiddelen
© Irma Schouten 2025 | Webdesign: Fecit Vormgevers bv
Fotografie: Cindy van Rees